Výhody marketingové automatizace

Úkolem marketingu je oslovit žádoucí skupinu a vyvolat potřebu nebo zájem o firmu, produkt či službu.

Marketingová automatizace kombinuje podmíněné vlivy a vytváří tak reálné zájemce o koupi.

Zcela samostatně (dle přednastaveného postupu) komunikuje s návštěvníkem a dávkuje mu připravené informace tak, aby neustále udržoval povědomí a postupně se vzdělával směrem k nákupu.

98 %
návštěvníků není připraveno na koupi
75 %
času stráví obchodník neobchodní aktivitou
70 %
rozhodnutí o nákupu provede zákazník sám na internetu
60 %
uživatelů e-shopů opustí košík v poslední fázi

Co získáte?

  • Informace a přehled o chování Vašich stávajících nebo potenciálních klientech.
  • Kontrolované postupy, které pracují za Vás, i když spíte.
  • Webové stránky už nebudou noční můrou, ale výkonným obchodníkem.
  • Loajálního zákazníka, který bude pravidelně informován o nových trendech, produktech nebo dění ve Vaší firmě.
  • rostoucí množství kvalifikovaných kontaktů

Co můžete ztratit?

  • Vše, co je uvedéné vlevo.
  • Čas na svou práci.
  • Peníze vynaložené na prvotní nastavení – systém běží první měsíc ve zkušebním provozu ZDARMA.

Mám zájem, jak bych měl pokračovat?

Stačí vyplnit formulář a my se Vám ozveme.