Jak funguje klasický marketing a proč nemá žádoucí výsledky?

Rovnice nakupování

Většina firem si myslí, že nákup reklamy sám o sobě stačí k novým objednávkám. Myslíte si to také? My ne! Proč?

Ale co s tím? Možná napoví náš příběh...

Tvorba webu

Tvorba webových stránek

Naše firma vznikla jako firmička na tvorbu webů. Postupně jsme se stali týmem specialistů na webovou grafiku, programování, kódování webu – a vše, co k tomu patří. Dokázali jsme udělat kvalitní web, tak proč ale nepřináší klientům nové zákazníky?

»

Propagace, SEO

Propagace a SEO webových stránek

Web sám o sobě nové návštěvníky nepřivede. Je to cíl cesty, nikoliv začátek. Ten představují vyhledávače, katalogy, reklama, bannery... Stali jsme se tedy odborníky na SEO a online reklamu.

»

Analýza a cíle

Analýza a cíle

Věděli jsme, že přivádíme na stránky dostatek nových návštěvníků, ale noví zákazníci stále nikde! Kde je problém? A tak jsme se stali odborníky na analýzu statistik a poradenství. Naučili jsme se pojmenovávat finální i dílčí cíle a začali je měřit.

»

Návštěvník ≠ Zákazník

Naším závěrem bylo zjištění, že skutečně návštěvníky na web přivedeme, ale návštěvník (pokud nejde cíleně) vlastně neví, co má na webu udělat (složitá navigace, hromada odkazů, nejasná sdělení, žádná výzva k akci atd.) a tak neudělá nic a odejde.

Jsou návštěvníci, kteří se vracejí opakovaně a jdou najisto. Dále jsou tu ti, kteří přesně vědí, co chtějí a nakoupí. Těch je ale méně než 2%.

Princip automatizace

S většinou návštěvníků webu je třeba cíleně pracovat, nabízet hodnoty navíc, vzdělávat je, budovat si důvěru a přesvědčovat o tom, že Vaše firma je nejlepší. A zde nastupuje marketingová automatizace, protože 20 návštěvníků obchodník zpracuje. 200+ už ne!

Jak reálně funguje vztah mezi návštěvou webu a nákupem

Principy automatizace

Jak dlouho trvá Vám, než opravdu nakoupíte? Vyberete si vždy hned napoprvé?

Chci se dozvědět víc