Popis funkcí

Automatizace nabízí velmi pestré možnosti a funkce. Od jednoduchých (rozesílání emailů) až po ty náročné (dynamický retargeting, e-commerce NextGen). Nechceme Vás vyděsit, proto je níže jen ukázka možných funkcionalit systému.

Ikona – Inteligentní web

Inteligentní web

Všechna kliknutí na webu jsou měřitelná. Pokud nechcete mít webové stránky pouze jako vizitku společnosti, pak máte možnost přesně vědět, co a kdy Váš kontakt viděl a adekvátně tedy reagovat. To znamená –> odeslat tu email, zařadit jej do skupiny (podle zájmu o daný produkt), spustit automatickou akci (např. poslat upozornění obchodníkovi), ohodnotit kontakt a mnohé další. Jak?

Chcete vědět víc?
Inteligentní webové stránky
Ikona – Vstupní stránky
Vstupní stránka

Vstupní stránky

Ještě dříve, než budete moci kontakt analyzovat, je třeba jej získat. K tomu slouží vhodná výzva na správně zvolené stránce, které se říká „landing page“ (tzv. vstupní stránka) a často bývá důležitější než opěvovaná domovská stránka (home page). Takováto stránka často rozhoduje o úspěchu samotného webu.

Chcete vědět víc?
Ikona – Automatizace

Automatizace

Aby to všechno dávalo smysl, musí se výše uvedené kroky dít nezávisle. Automaticky. Princip automatizace spočívá v sestavení konkrétních kroků, postupů a návazností (podmínek), které vyvolají konkrétní reakce –> Pokud klient navštíví stránku s „tímto produktem“, systém mu následující den pošle nabídku na daný produkt, včetně popisu výhod. Pokud i tak zákazník nezareaguje, obdrží za další dva dny možnost na dopravu zdarma,...

Chcete vědět víc?
Automatizace
Ikona – Formuláře
Kontaktní formulář

Formuláře

Abychom totiž z anonymního návštěvníka udělali konkrétního potenciálního klienta, potřebujeme jeho základní údaje. Ideálně email, který vyplní do připraveného formuláře. Tento formulář nabízí výměnou zajímavou informaci, takže je návštěvník ochotný email zadat. (stažení ceníku, případové studie, návodu, postupu, atd.)

Chcete vědět víc?
Ikona – Emailing

Emailing

Email je dominantní nástroj automatizace ve smyslu jeho užití. Ze systému je možné posílat jednotlivé emaily a sledovat jejich postup, rozesílat celé kampaně a vyhodnocovat je, pravidelně komunikovat s klientem (např. poděkování za nákup, přání k narozeninám), ale také lze odesílat upozornění o návštěvě webu potenciálním klientem. Více o emailingu.

Chcete vědět víc?
Emailing
Ikona – Zákazník
Zákazník

Zákazník

Naším cílem je, aby se z návštěvníka stal zákazník. Ale kdy tomu tak je? Vztah marketingu a obchodu spočívá v tom, že marketing přináší obchodu kvalifikované zájemce, které následně obchod zpracovává. Není tedy bezpodmínečným cílem webu uzavřít objednávku, ale postupně vyvolat zájem (potřebu), získat návštěvníkovu důvěru, vysvětlit mu, proč právě Vy a nabídnout vhodné řešení. Říkáme tomu „lead nurturing“. Tím, jak zákazníka postupně poznáváte (a on Vás), získává body. Podle počtu bodů víme, jak moc již o Vás ví a kdy bude připraven k nákupu. To se nazývá „lead scoring“.

Chcete vědět víc?
Ikona – Dynamické prvky

Dynamické prvky

Pokud budete vědět, že Váš zákazník prohlíží pravidelně pouze stránky s počítačovými komponenty, ale nic jiného ho nezajímá, nabídnete mu ledničky? NE? A přesto se to neustále děje. Systém marketingové automatizace umí nabídnout zákazníkovi přesně ten obsah, který ho zajímá. Zpříjemní mu tak hledání a také zkrátí cestu k objednávce. A to přeci chceme, nebo ne?

Chcete vědět víc?
Dynamické prvky
Ikona – Reporty
Reporty, analýzy, měření

Reporty, analýzy, testy

Je zjevné, že tento systém umí i přesně měřit, analyzovat a přinášet nové pohledy na Vaše zákazníky. Navíc ale také umí testovat varianty výše uvedených emailingů a vstupních stránek (A/B/X testy) nebo termíny rozesílek. Všechny statistiky tak můžete mít pravidelně a přehledně ve své poště...třeba k ranní kávě. Systém musí pracovat za Vás a pro Vás.

Chcete vědět víc?
Ikona – Sociální sítě

Sociální sítě

Pokud pracujete se sociálními sítěmi, můžete poslat příspěvky, sledovat jejich dosah, promovat je a měřit jejich výkon. Vše z jednoho místa.

Chcete vědět víc?
Sociální sítě